بازگشت به نوشته‌ها
نوار تست تشخیصی نانویی

نوار تست تشخیصی نانویی، برنده جایزه “بهترین در نوآوری”

برنده جایزه “بهترین در نوآوری” به نوار تست تشخیصی نانویی تعلق گرفت

شرکت گرافیل (Grapheal) برنده جایزه معتبر Innovation ۲۰۲۲ CES Award در لاس وگاس شد. این شرکت برای محصول خود یعنی نوار تست تشخیصی نانویی برای شناسایی نشانگرهای زیستی موفق به دریافت این جایزه شد.

شرکت گرافیل عضو اصلی پرچمدار گرافن بوده که به تازگی برنده جایزه بهترین در نوآوری از نمایشگاه Consumer Electronics CES) شده است که تاثیر گذارترین رویداد فناوری جهان است وینسنت بوچیات، مدیر عامل و یکی از بنیان گذاران شرکت گرافیل میگوید: «ما از دریافت این افتخار هیجان زده هستیم این شرکت فناوریهای مبتنی بر گرافن را برای بخشهای مراقبتهای بهداشتی و پزشکی توسعه میدهد سال ،گذشته شرکت گرافیل نزدیک به ۲ میلیون یورو سرمایه گذاری خصوصی جذب کرد.

جایزه «بهترین» در «نوآوری CES فناوری TestPass Grapheal را به رسمیت شناخت این محصول یک نوار تست مستقل برای شناسایی نشانگرهای زیستی و ارائه یک RFID رمزگذاری شده است در این محصول گرافن برچسب حساسیت فوق العاده ای را در زیست حسگر دیجیتال ایجاد میکند. بوشیات توضیح میدهد ما از حساسیت منحصر به فرد گرافن برای شناسایی مولکولهای زیستی در سطح پایین و بدون نیاز به تقویت استفاده می کنیم.»

 

بیشتر بخوانید: تولید حسگر گازی نانوساختاری که بدون برق کار میکند

 

شرکت گرافیل عضو اصلی پرچمدار گرافن تنها استارت آپی است که در کنار غول داروسازی Abbott این جایزه را در رده مراقبتهای بهداشتی دریافت کرده است. از آنجایی که این دستگاه به طور همزمان با یک برنامه تلفن هوشمند رایگان از طریق NFC همراه است نتایج آزمایش سریعتر از روشهای سنتی در دستگاه دیجیتال در دسترس قرار میگیرد برای محافظت از حریم خصوصی کاربران TestPass از شناسه های بیومتریک ایمن و فناوری RFID رمزگذاری شده استفاده می کند.

بوشیات تأیید میکند: «گذرنامه سلامت ما بدون اشتراک گذاری اطلاعات شخصی آنلاین خوانده و تفسیر میشود.» TestNPass شرکت گرافیل یکی از تنها ۱۵ برنده در دسته های مختلف از مجموع بیش از ۱۸۰۰ کاندید در سراسر جهان بود که رکوردی در تعداد درخواستها برای این جایزه معتبر فناوری است.

بوشیات و همکارانش این جایزه منحصر به فرد را دریافت خواهند کرد.نوار تست تشخیصی نانویی در نمایشگاه CES که از ۵ تا ۸ ژانویه ۲۰۲۲ در لاس وگاس برگزار شد، به نمایش درآمد. بوشیات با افتخار میگوید این مسابقه سالانه تنها به بهترین و خلاقانه ترین محصولات در طراحی و اعطا میشود.

او می افزاید: این جایزه قطعاً به ما کمک خواهد کرد تا فناوری خود را که در اروپا تأمین مالی و توسعه یافته است در بازارهای آمریکا و بین المللی ارتقا دهیم»

کاری هجلت، رئیس بخش نوآوری پرچمدار گرافن تاکید میکند: «این جایزه پتانسیل بالای بازار محصولات دارای گرافن را نشان میدهد. شرکت گرافیل یکی از اعضای با ارزش پروژه ما است که توسط کمیسیون اروپا تامین مالی شده است تا گرافن و مواد لایه ای را به بازار بیاورد جوایز فوق العاده معتبر نمایشگاه CES معمولا به شرکتهای چند میلیاردی مانند ،سونی اپل، ابوت اعطا میشوند. ما کاملا خوشحالیم که آنها تصمیم گرفتند امسال شرکت گرافیل را به رسمیت بشناسند.»

منبع خبر: پایگاه فناوری نانو ایران

 

بازگشت به نوشته‌ها
تماس بگیرید